وبلاگ بچه های هوشبری ساری

سلام!این وبلاگ به همت دانشجویان کارشناسی پیوسته هوشبری(ورودی نیمسال اول 89) دانشگاه علوم پزشکی مازندران ایجاد شده!همین....

وبلاگ بچه های هوشبری ساری

سلام!این وبلاگ به همت دانشجویان کارشناسی پیوسته هوشبری(ورودی نیمسال اول 89) دانشگاه علوم پزشکی مازندران ایجاد شده!همین....

سلام تعطیلات!!!

سلام سلام 

امیدوارم همه خوبه خوبه خوب باشن 

بالاخره امروز آخرین امتحانو دادیم رفت 

    چه امتحانی بود خدایی!بعد امتحان کتبی که حدودای ۸.۳۰ تموم شد مجبور شدیم تا ساعت ۱.۳۰ واسه امتحان عملی بمونیم دانشگاه!پدر من یکی که در اومد از یه طرف گشنگی از یه طرف خواب(مجبور شدم واسه دوره کردن درس اصول و فنون ساعت ۵ صبح پاشم!)و از یه طرف گرفتگی کمرم......و از طرف دیگه دخترای کلاس!مگه میذاشتن ما بریم امتحان بدیم؟؟ماشاا... از زبونم که کم نمیاوردن!تا میومدیم بریم تو اتاق پراتیک هفت هشتایی جمع میشدن دم در...... 

 بالاخره بعد کلی انتظار موفق شدیم بریم واسه امتحان!حالا هرچی از خانم صادقی استاد اصول هم خواهش کردم که اجازه بده بشینم مگه اجازه داد؟؟الا و بلا میگفت امکان نداره اجازه بدم!شما فردا(منظور از فردا چند سال دیگست بعد فارغ التحصیل شدنموووون) باید چند ساعت تو اتاق عمل وایسید بالا سر مریض! 

               ایها الناس من اشتباه کردم تصمیم گرفتم که هوشبر بشم!!!!!!! 

حالا بی خیال هرچی که بود این ترم گذشت.اولین ترم از دوران تحصیلی یا همون دانشجوییمون.از امروزم تعطیلات میان ترم شروع شده!بعد هشتا امتحان سخت دو هفته تعطیلات میچسبه اما چیکار کنیم با سر رفتن حوصلمون؟؟من که میمیرم از بیکاریو بی حوصلگی خدایی وقتی میام دانشگاه از خستگیش که بگذریم کلی خوش میگذره و وقتم پر میشه.اما واسه یه سری از بچه ها مخصوصا بچه های خوابگاه این تعطیلات نیازه تا برن به خونواده هاشون سر بزننو یه چند وقتی از محیط خوابگاه جدا بشن..... 

خوب دیگه بسه زیاد حرف زدم 

امیدوارم همه بهتون خوش بگذره دلم واسه تک تکتون تنگ میشه 

اگه یه وقتی سر زدید به وبلاگ خودتون حتما پیام بذارید 

خوش باشید و موفق 

 

زندگی زیباست...حتی برای تو!!! 
بای بای
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد