وبلاگ بچه های هوشبری ساری

سلام!این وبلاگ به همت دانشجویان کارشناسی پیوسته هوشبری(ورودی نیمسال اول 89) دانشگاه علوم پزشکی مازندران ایجاد شده!همین....

وبلاگ بچه های هوشبری ساری

سلام!این وبلاگ به همت دانشجویان کارشناسی پیوسته هوشبری(ورودی نیمسال اول 89) دانشگاه علوم پزشکی مازندران ایجاد شده!همین....

پیام مدیر

سلام بچه ها

1-لطفا اگه کاری داشتید  تو قسمت نظرات بگید نه اینکه اونو مستقیما به عنوان یه مطلب رو صفحه اصلیه وبلاگ بذارید!

2-پیشنهاد میکنم عضو خبرنامه بشید تا خبرها و به روزترین موضوعات وبلاگ به ایمیل شما ارسال بشه.

3-نویسنده های وبلاگ اگه خواستن فایلهای مختلفو اعم از jpg,ppt،mp3،pdf و.... تو وبلاگ بذارن اول باید اون فایلو upload کنن.واسه upload کردن هم باید از یه سرور مطمئن مثل http://www.persiangig.com  استفاده  کنن و بعد لینک فایل upload  شده رو بذارن واسه دانلود.واسه اینکه بهتر این کارو یاد بگیرید من اینجا واستون آموزش آپلود کردنو قرار میدم فقط کافیه برید به ادامه مطلب...



امکانات پرشین گیگ ( Persiangig) :

» ۱۰۰MB فضاى رایگان  web

» آدرس شخصى www.your-name.persiangig.com

» سرعت دسترسى(upload , download )  مطلوب با محیط کنترل قوى و ساده

»  هم چنین حضور در جمع دیگر دوستان پارسى زبان خود

شیوه ثبت نام در پرشین گیگ :

بعد از اینکه دعوت نامه برای شما ارسال شد با مراجعه به صندوق پستی خود و با گشودن فایل ضمیمه نامه که یک صفحه HTML است.[attachment.html]  با کلیک بر روی لینکی که در صفحه ایمیل شما وجود دارد وارد صفحه ثبت نام می شوید

 

» Persiangig ID : نام یا مشخصه ای که به جای نام شما [ your-name ] در آدرس شخصی شما {www.your-name.persiangig.com} استفاده می شود و همان نامی است که هنگام ورود باید از آن استفاده کنید و باید کمتر از 5 حرف نباشد .

» Name : نام شما

» Password : رمز عبور

» Re-type Password: تکرار رمز عبور


پر کردن تمام فیلد ها و قسمت ها الزامی است . پس از اینکه تمام قسمت ها را کامل کردید بر روی کلید عضویت کلیک کنید . در صورتی که Persiangig ID شما قبلا ثبت نشده باشد و رمز عبور با تکرار رمز عبور مطابقت داشته باشد وارد صفحه خوش آمد گویی خواهید شد در ضمن E-mail ی به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد . درون ایمیل نام کاربری و رمز عبوری که موقع ثبت نام نوشته اید قرار دارد . پس اگر رمز عبور را فراموش کردید می توانید از این طریق برای یادآوری آن اقدام کنید

چگونگی ورود به هاست پرشین گیگ ( Persiangig ) :

 

برای ورود ابتدا در آدرس بار مرور گر خود همانند آدرس http://www.persiangig.com را وارد کنید و  نام کاربری [Username] و رمز عبور [Password] مربوط به خود را وارد کنید .توجه داشته باشید که نام کاربری [Username] همان Persiangig ID  می باشد . که در هنگام ثبت نام استفاده کرده اید . اگر نام کاربری [Username] و رمز عبور [Password] شما با هم همخوانی داشته باشد وارد صفحه خوش امد گویی خواهید شد .

قسمت مدیریت فایل ها همان " فضای وب " است که در تصویر هم مشخص است . در سمت راست همانند تصویر زیر نمونه ای از پوشه های ساخته شده به صورت پیش فرض با حالت نمایش درختی - شاخه ای نمایش داده شده است  

 

در وسط صفحه پیش روی شما قسمت اصلی مدیریت و تغییرات قرار دارد . در این قسمت شما می توانید با کلیک روی دکمه " فولدر جدید " که با فلش آبی رنگ نشان داده ام  پوشه جدیدی ایجاد کنید یا پوشه یا فایلی را تغییر نام دهید و یا حتی حذف کنید و یا آن را به درون یک پوشه دیگر با کلیک روی دکمه " از اینجا به " انتقال دهید .

در هر یک از موارد ذکر شده پنجره کوچکی پیش روی شما باز می شود و شما می توانید به سادگی دستورات مربوطه خود را عملی کنید .برای اعمال دستوراتی چون پاک کردن یک فایل یا پوشه و یا انتقال آنها نیاز به انتخاب یک یا چند فایل یا پوشه دارید که این کار {انتخاب فایل یا پوشه } به آسانی و تنها با تیک دار کردن فایل مورد نظر امکان پذیر است . برای رفتن به درون یک پوشه تنها کافی است که بر روی نام پوشه کلیک کنید .


نکته : اعمال و امکاناتی چون ایجاد پوشه - تغییر نام پوشه - تغییر محل پوشه و یا پاک کردن پوشه تنها تحت مرور گر هایی چون IE ( اینترنت اکسپلور ) یا مرورگر های سازگاری چون Avant Browser یا مکستون اجرا می شوند و احتمال ایجاد خطا و ایراد در کارکرد با مرور گر های دیگر وجود دارد.

چگونگی آپلود فایل ها بر روی هاست پرشین گیگ (  Persiangig) :


برای آپلود کردن فایل ها ( عکس - موزیک - صفحات HTML - نرم افزار - E-Book , .. ) تنها کافی است وارد پوشه مد نظر تان شوید ( با کلیک کردن بر روی نام آنها ) سپس بر روی کلید " آپلود فایل " کلیک کنید. در این صورت به صفحه انتخاب فایل منتقل می شوید با کلیک کردن بر روی کلید browse  پنجره ای باز می شود و شما می توانید به محتویات درون هارد دیسک خود دسترسی پیدا کنید از این طریق به راحتی می توانید آدرس فایل هایی که باید آپلود شوند را یک به یک مشخص کنید .در نهایت بر روی کلید " آپلود فایل " کلیک کنید تا عملیات آپلود فایل ها { انتقال فایل ها از روی سیستم رومیزی شما بر روی هاست - سرور - Persiangig } اجرا شود .

برای یافتن URL اختصاص داده شده به فایل شما روی آیکون فایل کلیک راست کرده و گزینه copy shortcut مانند محل نشان داده شده با فلش قرمز در تصویر بالا کلیک کنید و url فایل مورد نظرتان  در جایی past کنید .

محلی که فلش آبی کمرنگ در تصویر مشخص کرده میزان فضای مصرفی شما را نشان می دهد . با کلیک در محلی که فلش صورتی رنگ نشان داده می توانید در صفحه جدید اطلاعات اکانت خود را تغییر دهید . با عبور موس از روی تصاویر آپلود شده تصویری کوچک در محل فلش زرد رنگ در تصویر فوق نشان داده می شود . فلش سبز رنگ هم تعداد دعوت نامه های شما را نشان می دهد .

نکات :
--
اگر شما فایلی را آپلود کنید که تشابه اسمی با یک فایل دیگر با آدرس یکسان داشته باشد فایل دوم بر روی فایل اول رونویسی می شود.

-- اگر فایل های با کاراکتر هایی چون / \ | + = # $ ? % & < > \" ` ~ نام گذاری شده باشند آپلود نمیشوند .

-- هیچ محدودیتی برای فایل هایی که قرار است آپلود شوند نباید از طریق سیستم شما بر آنها اعمال شود .

-- فایل های شما در کمتر از چند دقیقه آپلود میشود و سرعت آپلود فایل های شما به تعداد فایل ها , حجم فایل ها و سرعت خط اینترنت شما بستگی دارد .

-- شما با کلیک کردن بر روی لینک upload more files میتوانید تا 20 فایل را همزمان آپلود کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد